UTMANING

2008-08-01 @ 10:04:41
Jag fick denna utmaningen av både Sarah och Ida... 

JAG ÖNSKAR...

  • att flygresan går bra för Grim och att ingenting ont någonsin kommer hända honom.
  • att Madde får uppleva en viss grej snart. Vill inte säga för mycket. Du vet vad jag menar Madde.
  • att mamma lyckas ta sig igenom allt skit hon upplevt och även nu med hennes eksem

  • JAG UTMANAR...

  • Madde
  • Roxanna
  • WhatTheFuck

  • Jag ville ju utmana flera men icke sa nicke. Det kommer säkert vidare till dom jag ville utmana.


    Kommentarer
    Postat av: Sannorna 2008-08-01 @ 11:20:19

    Är det första gången han flyger? :D



    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    Top Föräldraskap bloggar
    Personligt
    RSS 2.0