Hjälp! Han är snart tonåring!

2009-07-10 @ 10:22:36
Idag fyller min "lilla pojke" 2 år! Alltså inte så jätteliten längre. Två år sedan födde jag denna underbara människa till världen. Det var det finaste stund i hela mitt liv. Och de två åren efter det har varit helt obeskrivligt vackra med min lilla älskling vid min sida. Han är nästan stor nu. I princip tonåring. Snart i alla fall, om 11 år. Men 11 år går fort. Snart är han tonåring som inte vill ge sin mamma pussar oh kramar.

Men grattis min lilla älskling! Inga ord i världen kan beskriva min kärlek för dig! Du är det finaste som finns. Min obeskrivligt sjukt vackra, underabara, helt fantastiska son.

Idag blir det självklart kalas. Mamma och jag håller på att baka. Vi ska göra en tårta, bullar och sockerkaka. Vi har dessutom beställt en tårta, en vit princesstårta med en bil på. Jag ska duscha, tömma och fylla diskmaskinen, jag ska hämta tårta, stryka Grims skjorta, stryka Grims slips, stryka Grims byxor. Jag ska hjälpa att baka. Fixa till i lokalen. Köpa gräddtjosan (sån som man sprutar grädde med) och fixa mig i ordning. Jag har mycket att göra.

Grim är by the way på topphumör. Han ville kramas direkt när han vaknade sedan har han gått runt och skämtat med mamma och mig, "Baka bulle, Nej usch!", "Bada! Neeeej!" och så skratt efter.

Back to duty!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0