Test1

2008-12-17 @ 22:33:22

Ja, idag har jag GALEN (bara förnamnet) PMS! Är dritförbannad på allt och allt knasar, det började med att jag råkade tappa en jädra toapappersrulle, som jag by the way fick reda på var den sista, i toaletten MEDAN jag satt på toaletten och EFTER att jag hade gjort mitt där. Sedan har det bara flytit ut i en massa annat gojs som att datorn har knasat och shajt.

Min födelsedag var föresten bra, det var lite knasigheter mellanåt men inte större saker som jag är van vid. Först kom Roxanna hit, jag stressade med sminket och allt möjligt sedan åkte vi båda till Susan och jag öppnade presenter och vi förkrökade lite. När vi skulle till bussen hade den såklart varit för tidig så vi fick vänta i mer än en halvtimma, alla klagade på sina fötter som frös och så dära. Väl inne i stan åt vi på Vapiano (tror att det heter så?). Det stället kan jag definitivt tipsa om, det var dritgod mat (jag åt pasta med oxfile) och helt skön stämning, inte så där stelt som det brukar vara utan man tog maten själv och tittade på när dom tillagade den. Sedan var det inte så där jobbigt tyst utan människor pratade och satt hur de ville utan att det blev störande. Sedan var det inte dyrt heller, den billigaste pastan kostade 75 kronor och den dyraste 120, jag tog den dyraste som innehöll oxfile ändå och oxfile för 120 spänn är fan billigt. Ett helt jättebra ställe jag definitivt kommer äta på igen. Sedan åkte vi iväg för att spela biljard men första biljardstället hade tydligen inte biljard den kvällen. Vi åkte till nästa ställe som hade bestämt sig för att de helt plötsligt skulle ha 23 års-gräns så vi kom inte in, vakten var helt otrevlig och sa att vi kunde försöka gå in för att sedan bli utkastade när vi började fråga varför det var så. Jolo-biljard tror jag det hette, så ha! Gå inte dit! Idiotställe tydligen eftersom att de för inte länge sedan alls inte ens kollade legg på en 17 årig snubbe när han spelade där men nu när vi 6 tjejer skulle fira min födelsedag med biljard så var det helt plötsligt helt fel. Fortfarande arg för det där men jag sa ingenting där, gick bara ut. Sedan åkte vi till det tredje biljardstället som till en början också verkade knasa med kö på 40 minuter, då var redan klockan sent och vi skulle ut snart. Men efter en massa drabbel så sa snubben i kassan att vi kunde gå ner några våningar, där fick vi bord när vi inte ens hunnit beställa några öl i baren. Biljardspelandet var helt onödigt egentligen så vi gick efter en timma och då stack hälften av massan så vi var tre kvar. I kön till The Anchor fick vi höra att vi kanske inte skulle komma in för att det var fullt redan men vi stod kvar och in kom vi till en massa gubbar och Lemmy-groupies.
Susans jacka blev snodd där by the way, egentligen en typisk Erikansk födelsedag fast lite bättre.

Orkade ni läsa? Ni var inte tvugna.

Nej, nu ska jag fortsätta pilla med mitt projekt jag hållit på med hela dagen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tjäna extra pengar!
Vinn din drömresa...
Tandblekning – Nu 395kr!
När du vill unna dig något extra!






Hungrig? Beställ pizzan på nätet!
Köp musiken på Ginza.se
RSS 2.0