Test2

2008-12-17 @ 22:37:15

Jag gillar inte att ladda upp bilder på mig med en öl eller så, tycker att det är pinsamt och jag vill inte att nya besökare ska se mig som en "partytjej". Visst kan jag vara party när jag är ute och festar men jag festar inte ofta och i vardagen är jag MammaErika. Så nu vet ni det, om det är någon ny här som undrar. När jag väl är ute så posar jag alltid med en öl av någon anledning, känns bra så på något sätt så jag har få bilder att lägga upp här i bloggen men nu fyllde ja ju faktiskt 20 år så jag har en liten anledning. Fan vad självkritisk jag är. Jag slänger upp bilden så får ni kalla mig vad ni vill.

Glömde föresten säga vad jag fick i present senast jag skrev. Av Susan och Carro fick jag ett par hjärtformade skitsnygga örhängen, ett silvrigt armband som jag älskar och en jättefin klänning. Jag älskar mycket smycken och nu har jag massa fina smycken och klänningen är dritfin, har haft på mig den i flera dagar nu för jag inte velat ta av mig den, haha. Av Sanna fick jag 500 kronor som jag lånat ut till mamma nu men som jag ska köpa något fint till mig på torsdag. Perfekt! Jag som behöver pengar och jag hade aldrig trott att jag skulle få så mycket. Av Anne-Lise fick jag en jättefin klocka, lösnaglar, smink, cleanser, en tarotbok och en massa smått och gott. Ska byta batteriet i klockan bara så ska jag börja använda den och lösnaglarna hann jag inte sätta på i lördags så de sparar jag till nyår. Skönhetsprodukter (cleanser) köper jag aldrig så det är alltid extra kul att få för jag gillar att använda det. Av mamma fick jag 700 kronor och av pappa ska jag få 1000 kronor. Sedan bjöd Susan mig på maten när vi käkade och alla tjejerna på drinkar och öl resten av kvällen. Har fått så mycket fint att jag blivit helt paff. Jag är inte van och jag vet inte hur jag ska tacka alla för det känns inte tillräckligt att bara säga tack. Sedan vill jag också tacka er alla som har grattat mig, trodde inte att jag skulle få ett enda grattis men visst fick jag det. Säger så här i alla fall...



Och sorry för att jag betedde mig som en bortskämd brat hälften av kvällen. Först blev jag sur för att alla gick framför mig. Sedan stannade jag kvar på krogen trots att Susan hade fått sin jacka snodd helt egocentrisk. Sedan satt jag och pratade i telefon hela bussresan hem medan Sanna satt helt uttråkad bredvid och till slut gick jag inte ens hem med henne utan gick och träffade Jim istället. Verkligen inte min stil. Jag var så djävulskt sur hela tiden att jag blir helt paff själv. Jag brukar inte bete mig så speciellt inte när alla varit så otroligt snälla. Jag tror att min PMS började redan där. Har fortfarande ångest för att jag var så sur. Kvällen blev bra till slut och det var omständigheterna, det var bara omständigheterna som förstörde lite annars var alla på topp och helt underbara.

Oj jädrar vad långa alla mina inlägg blir idag. Nej, nu är det natti.

God natt!

By the way! Jag svarar på era kommentarer imorgon för publishme verkar knasa i vissa bloggar som vanligt. Och jag vill svara på alla med en gång så jag minns vilka jag svarat på och inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tjäna extra pengar!
Vinn din drömresa...
Tandblekning – Nu 395kr!
När du vill unna dig något extra!






Hungrig? Beställ pizzan på nätet!
Köp musiken på Ginza.se
RSS 2.0