Test5

2008-12-17 @ 22:38:36
Helvete! Nu är jag irriterad. Läst bloggar. Bloggar med bilder på tjejer som målar sig med KAJAL under ögonen, svarta spiraler. Med förmodligen ovässad penna, eller så är de jävligt darriga på handen. SPIRALER under ögonen med KAJALPENNA! Om man ska måla spiraler kan man väl fan måla dom med en tunn eyeliner och sudda ut lite under ögonen. Och denna människa, som hade bilder på såna där, denne människa hade mage att ge ut sminktips på sin blogg. Som om hon hade något att lära folk. Nej! Nej! Nej! Åt helvete med dom!

Och en annan som tände eld och klippte i gosedjur. En söt hund med stora ögon. Där låg han och blev klippt i och "det var ju såå kul". Åt helvete med dom också! Man ska vara som MIG! Man ska slänga ut de små vindruvorna ur fönstret OCH så måste man skicka med två större, en mamma och en pappa. Man ska inte tända eld på gosedjur! Och ja, jag vet bäst.

Som jag säger varje gång jag har "GALEN PMS"...



Och ja, jag vet. Jag är mogen. Hela 20 bast och fetball!

Ska jag vara snäll eller ska jag vara elak? Snäll? Elak? Arg? Glad? I dunno!

Kommentarer
Postat av: Erika

Lajdidajdidajd sajkjasdölkjsd asköl

2008-12-18 @ 00:30:38
URL: http://theerika.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tjäna extra pengar!
Vinn din drömresa...
Tandblekning – Nu 395kr!
När du vill unna dig något extra!






Hungrig? Beställ pizzan på nätet!
Köp musiken på Ginza.se
RSS 2.0