GER MIG PÅ ETT FÖRSÖK TILL...

2008-07-29 @ 16:02:14


Yes! Jag testar igen. Senast fick jag en enda fråga som jag faktiskt glömt bort att svara på och nu har jag fått en fråga till. Jag besvarar de sen i alla fall. Skulle varit roligt om ni hade något att fråga. Vad som helst! Jag svarar jättegärna på frågor. Jag kanske är för öppen? Hur som helst. En liten fråga skulle inte skadat. Ni kan fråga om allt, min favoritfärg, min bakgrund. Vad som helst! Okej? Fråga nu lite i alla fall.

Jag ska ge Grim en banan eller något nu sen ska jag sminka mig och åka hem till mamma en liten stund och när jag kommer tillbaka skulle jag varit superglad om jag hade fått någon liten fråga i alla fall.

Ha det gott i solen!

Kommentarer
Postat av: Madde 2008-07-29 @ 16:05:29

Jag vet :| Jag blir typ arg på sånt där, jag badar aldrig på offentliga badstränder just för att det är så mycket folk, framför allt tunnisar som glor så ögonen trillar ut. Men dig är det verkligen inget fel på, vad glad så länge du inte är lika tjock som mig :P Vad har du och pajken hittat på idag då ? Puss

Postat av: sarah 2008-07-29 @ 16:19:25

Hej vännen .

Jo med mig är det fin fint! :)

Själv?

Njaa.. det händer väl inget roligt så där :/ . Elle rjo vi köpte en ny Tv i söndags ^^ haha .



Kramar!

Postat av: Madde 2008-07-29 @ 16:22:15

Meh, ge dig :P!

Ååååh kolla mina nya design som hon som gjort din gjort till moa :D jag är så nöjd :D



Vad ska du göra hos din mor då ?

Puss

Postat av: PAULINA 2008-07-29 @ 16:45:10

Din favorit låt?

Favorit land?

Dröm resa?

Bakgrund? :D

Favorit märke?

Favorit plagg

Favorit kanal på tvn?

Puss! :)

Postat av: © K A T T A 2008-07-29 @ 17:06:30

Varsågod :)

Då får jag ställa någon fråga då ;) Så du har lite att svara på.



När & Varför började du blogga?

Hur gammal var du när du fick Grim?

På din bild på header är du ganska lik "gamla" christina augulera, är det något du får höra ofta?

Är du troende?



Haha, ja nu komme rjag inte på fler ;D

Postat av: © K A T T A 2008-07-29 @ 17:12:25

Hehe, ska bli skoj och se svaren också. :D

-hurra hurra- :D

Postat av: sarah 2008-07-29 @ 17:30:33

Jo ibland får man försöka få folk att fråga , har med testat med frågestund , men fick in typ 1 fråga :P . Jag kom på en bra här .



Vad tror du händer efter döden ?



KRAMAR

Postat av: sarah 2008-07-29 @ 17:36:59

Ska bli spännande & läsa imån ;) .

Kramar

Postat av: sandra 2008-07-29 @ 18:07:20

hehe ja, det är ju det!

Postat av: Emelie 2008-07-29 @ 18:08:00

jaha :/ ne , men de bodde inte så långt ifrån varandra . tror att dom t.o.m träffat varandra en gång innan det hände .

Postat av: JVS 2008-07-29 @ 18:12:17

Okej :)!

Min fråga är då, hur gammal var du när du fick din son? :)

Postat av: JVS 2008-07-29 @ 18:13:36

Juuuvs svar: Jo sant som du säger, skulle inte vågat använda den tanke på att den prydd med bara kristaller ;)

Postat av: Emelie 2008-07-29 @ 18:13:49

vad för musik lyssnar du helst på ? kanske en speciell artist/band ? :)



Postat av: whatthefuck 2008-07-29 @ 18:22:37

Hallå... jag hann till frågestunden... här är en till; När ska du lägga ut lite av dina konsverk på bloggen... varför har du inte gjort det ännu och om du har det så... vardå? ...det blev visst tre frågor, hehe!

Postat av: Lotta 2008-07-29 @ 18:48:04

Heeej på dig =)

Fråga: Hur kommer det sig att du bor hos din pappa?

Fråga: Hur många syskon har du?

Fråga: Är det nu till hösten du ska börja skolan?

Fråga: Vad ska du utbilda dig till?



Ha en jättebra kväll =)

Postat av: Sara 2008-07-29 @ 19:03:26

Vilket fint namn på din pojke :)

Postat av: Jen 2008-07-29 @ 19:17:15

Ohh! Jag har massor av frågor på lager...

men nu är jag så stressad.

Ska rasta hundar, handla och kila iväg på bio.

Så jag skriver ner ett par iaf:

Hur länge var du och Johan tillsammans?

Har ni delad vårdnad om Grim?

Favoritfärg?

Är de hårfärg du har nu din "riktiga"?

Vad gjorde du innan du blev gravid och vad ska du göra efter mammaledigheten?

Vad gör du helst en lördagkväll?

Har du eller har du haft något husdjur?

Dåliga vanor?



Ho ho!

Det blev ett par!

Mycket nöje med att besvara ;)

och en fortsatt trevlig kväll!

Kramar

Postat av: carro 2008-07-29 @ 19:27:02

hej sötis :) jag älskar frågastunder o ger dig därför lite frågor ;)



favoritfilm?

vad är du rädd för?

fobier?

hur många barn vill du ha?

drömyrke?

hur vill du bo när du flyttar hemifrån? (stan/landet, hus/lgh osv.)



såå, det var lite frågor iaf ;)

KRAm sålänge!

Postat av: SagoElin 2008-07-29 @ 20:21:44

Hej flickan! Ja, dom där jvla nycklarna är fortfarande borta..suck*

Och ang. frågestund.. Kanske står i din blogg och jag är förvirrad men.. hur är din och grims pappas relation? Har ni varit isär hela tiden eller är det nu? Har ni delad vårdnad? Funkar det bra?

(frågar lite för egen räknings skull då jag sitter i samma sits lite)



Ta hand om dig och ha en fin kväll gumman!

Postat av: Pernilla 2008-07-29 @ 20:35:57

Hej, hej! Jag har precis hittat hit och bara hunnit kolla runt lite. Men en kort sammanfatning om dig, hur du bor m.m såg att du är singelmamma, finns det någon pappa i bilden m.m. detta tycker jag hade varit intressant. Själv ska jag lägga barnet nu, kan ta timmar. Så jag får se om det finns en uppdatering när jag kommer tillbaks.

Postat av: Susan 2008-07-29 @ 20:42:57

Kul med frågestund=)



1.Vart är pappan till Grim och träffas dom?

2.Vilken är din favorit skådis?

3.Finner du tid till dig själv, egentid, och vad gör du då?

4.Hur var du då du gick i skolan? Alltså blyg, tuff, rolig osv.



Ska bli kul och se svaren sen=)

Postat av: Sanna E 2008-07-29 @ 23:33:58

Får jag kopiera din frågestundbild? :p

tihi.



Våra frågor:

1. Vad tycker du om vår blogg

2. hur gammal var du när du fick knodden?

3. hur kände du för att få barn INNAN du blev gravid? Var knodden planerad eller ej?



tihi

Postat av: Nicole 2008-07-29 @ 23:40:55

vad tänkte du när du blev gravid ?

var abort på tal ?

vad sa pappan till Grim ?

vad sa dina föräldra/grims farmor och farfar ?

Postat av: ramstedt 2008-07-30 @ 00:42:47

Hej. Hur gammal var du när du blev mamma?

Och en till fråga, kan du något bra/coolt kattnamn? Jag ska nämligen skaffa katt om en vecka, och vet inte vad han ska heta.. Kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0