Bilder på Lilli och Tasse

2008-06-02 @ 00:10:18
Jag ska alldeles alldeles strax lägga upp bilder på Grim och så från idag men först tänkte jag bara visa er bilder på mammas tjyyr som mamma skulle sagt. Djur alltså. Oskar, kissekatten var inte hemma så det blev en på Lilli och en på Tasse. Lilli är ju bara min älskling och Tasse är ju så jäkla fin. När Tasse först kom hem till mamma så satt han i trappan och fräste åt alla så mamma inte ens vågade gå upp, då råkade jag komma förbi men mig fräste han inte alls åt så jag tog honom lugnt och sansat och började mysa med honom. Det var mig och bara mig i början han accepterade. Wehei! Men nu är han så lugn och så fin. Lilla Tasse, fast han är ändå ganska stor. Och så Lilli då, hon är min lilla plutt med övervikt som jag alltid älskat. Lilla divan.


Lilla älsklingen Lilli då


Tasseliten som jag brukar kalla honom
Han är egentligen stor.

Kommentarer
Postat av: jessie 2008-06-02 @ 00:48:16

nej nej,jag tyckte att han var skum =). han som vi hade hette daniel nånting. asså den killen var verkligen skum.



jag ska färga håret till blond igen men håret är riktigt klart än. måste färga håret igen.



det var ju synd att det tog slut mellan dig och pappan. har ni gemensam vårdnad då? går det bra och bo hos din farsa?



nej jag har inte hunnit fixa det än. ska försöka fixa det imorrn eller när jag har tid. vad har du gjort i helgen da?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0