Sagan om i förrgår imorgon

2008-06-13 @ 02:55:08


NÄR VI KOM UT KOM JAG PÅ ATT JAG INTE TAGIT ETT ENDA KORT OCH MAMMA
VILLE INTE TA KORT SÅ JAG VAR FAKTISKT TVUNGEN ATT VARA MED PÅ
DETTA KORTET. DET TYCKTE INTE GRIM OM.



GRIM, MAMMA OCH JANNE. DETTA KORTET TYCKTE JAG VAR SÅ HIMLA FINT.


GRIM OCH MUMMI. SER NI HUR STOLT HON ÄR ÖVER ATT VARA MORMOR?


PÅ VÄGEN HEM VAR DET INTE LIKA ROLIGT ATT SITTA I BILEN.
SKITARG BLEV HAN OCH SÅ FICK HAN PANIK NÄR JAG
FIXADE TILL HONOM OCH STÄNGDE DÖRREN. HAN
TRODDE ATT JAG GICK IVÄG MEN DET GJORDE JAG JU INTE.



HAN LUGNADE NER SIG EFTER ETT TAG OCH TITTADE ALLDELES ARROGANT
PÅ MAMMA SOM FOTADE I ALLA MÖJLIGA KONSTIGA VINKLAR.



LILLI FÖLJDE MED OCKSÅ. HON LÅG LÄNGST BAK I BILEN OCH KIKADE UPP
IBLAND. HON HAR GÅTT NER I VIKT OCKSÅ. PUMPULILAINEN!

Och YES! Jag fick ner alla bilder. Helvetiskt jobb ska jag säga er men publishme.se tillät mig mellanåt.

Nu ska jag sova!

God natten!


Kommentarer
Postat av: whatthefuck 2008-06-13 @ 19:29:30

din mamma ser stencool ut!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0