Deras last day in Stockholmo

2008-05-01 @ 23:44:36
Idag har jag varit hos mamma och grillat och träffat Nadina och Sofie en sista gång innan de åker till Gävle igen. Brorsan jobbar ju i Stockholmo (nej jag råkade inte av misstag skriva ett o efter Stockholm) så han kan jag ju träffa lite när jag vill. Det var trevligt. Nadina är så jäkla söt. Munnen bara går hela tiden och hon bara skrattar hela tiden. Idag kom hon in i vardagsrummet efter att hon varit i köket med mor min och sa "Erika! Mummi säger att du är dum!". Mummi är då mormor, min mamma alltså. Vi kallar mormor för mummi eftersom att vi är finnejävlar. Hon är lite i trotsåldern så där och har börjat ljuga lite men ack så söt, måste nog vara den snällaste trotsåldertjejen jag träffat ändå. Grim gillar henne jättemycket och hon gillar Grim. Här har ni lite bilder ni kan se på. Jag har även märkt att jag kanske ska märka mina bilder lite bättre nästa gång eftersom att man lätt kan klippa bort den delen där min adress står fast det blir nästa gång. 

image265
Brorsan och Grim. Ser ni hur liten han ser ut haha.  

image266
Fina glada Nadina

image267
Hela bunten

image268
Och ett lyckat kort där alla kollar in i kameran (svårt ska jag säga er)

Nu ska jag slurpa i mig ännu mera kaffe. Brukar bli så när jag är borta ett tag, då drar jag i mig kanske 5 koppar när jag kommer hem istället. Puss och hej!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0