Vinn set från Kitsch.se

2008-05-17 @ 23:31:55
mariwi.blogg.se så hålls en tävling om ett set från Kitsch.se innehållandes piondoftande handkräm, djuphavs-duschkräm, läppbalsam med körsbärsdoft och två persimon-skönhetstvålar.

I en superfin förpackning och blir perfekt som en prydnad på badrumshyllan.


Vet inte vad ni tycker men jag tycker i alla fall de är superballa. Typiskt så där tjejigt som jag gillar faktiskt. : ) Och nej jag smörar inte och har ej heller fått betalt för att säga det, det låter bara så eftersom att jag är trött.

Var även inne på den sidan och de hade ju supersnygga retroinspirerat småpryttel. Nu vill jag ha en lägenhet så jag kan börja köpa. Lär ju ta ett tag.

Kika in och tävla vettja! Nu! Haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0