Kidnappad son

2008-11-07 @ 18:02:36

Min mamma har snott Grim och gått hem till sig, jag har städat och vädrat under tiden men nu börjar detta för lång tid. Hon skulle endast dit för att hämta ett recept och kläder hon har nu varit borta i flera timmar. Blir galen på henne för jag vill ju för fan ha lite rutin på Grim, vi har inte ätit ännu, jag är bajshungrig, har inte ätit någonting idag. Dessutom så ligger Grim och sover där nu, undra hur sent han blir trött sen då. Nu sitter och och knasar där medan alla andra blir lidande. Jaja, hon får för in i helvete komma snart.

Det var tänkt att vi skulle vara här hon, Nadina, jag och Grim denna dagen men nu är klockan fan sex. Jävla mycket till dag detta blev då.

Jag är bara på bajshumör nu så ni ska få lite bilder istället.

Ja just det! Grim blev jätteglad när Nadina kom och gick och gav henne en kram direkt sen har han försökt kramas med henne hela dagen. De lekte så gott och ritade och blötte ner hela vardagsrumsbordet. Jepp! Medan mamma pratade i telefon som en tonåring ungefär utan att ens se vad dom höll på med. Men men... resten av helgen ska nog bli bra ändå.




(För er som inte vet, Klicka på bilderna för att se dom större)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0