Djes

2008-11-08 @ 16:46:34

Nu har Nadina åkt hem till Gävle igen. Hon saknade sin mamma så mycket stackaren. Jag tog massa kort på henne innan hon åkte och fixade hennes hår och så satt vi och lyssnade på massa barnsånger. Glömmer alltid bort att hon inte ens är 4 år än. Hon verkar så äldre. Hon är jättego min lilla brorsdotter! :)




(klicka på bilderna för att se dom större)


Snart ska jag iväg till Coop och köpa ingredienser till smörgåstårtan, ser att mamma inte skrivit ner ägg. Det måste ju vara ägg på den!!! Funderar på om jag ska vänta tills hon kommer tillbaka och gå och handla sen. Städa upp här innan bara så hon slipper det och som sagt handla sen snabbt istället. Kom på en grej! Jag kände igen en bartender på Debaser, tänkte inte mer på det och så men nu kom jag på att han jobbar på Coop här fan, eller så har han en tvilling. Pinsamt för jag var jävla social med alla, inte med honom men vid baren. Jaja.


Ser ni föresten? Bloggdesignen är tillbaka till det normala igen. Vet inte om det är Sarah som fixat för hon skulle hjälpa mig eller om det blivit så automatiskt. Om det är du Sarah! TACK TACK TACK!

Kommentarer
Postat av: Madde 2008-11-08 @ 18:32:15

Haha okej, leksaker överallt låter inte så jätte kul i längden hehe. Var hon hos dig själv eller var brorsan med? Åh det låter mysigt :) Jag kan ju höra av mig, jobbar två kvällar den här veckan som kommer och helgen, men som sagt vi får se, det skulle va kul :) !



Jadå jag och magen mår bra, den har börjat sparka mycket hårdare nu också och oftare så det är sketa kul hihi :)



Kraam

Postat av: n' en skön lirare 2008-11-08 @ 18:53:10

Gud vilken himla söt unge du har! :D Och jätte fin blogg!

Postat av: Mickii 2008-11-12 @ 18:02:13

hejhej! jag har skaffat en ny blogg :)

kika in på den istället :)

puss!



Postat av: sofie 2008-11-26 @ 23:45:43

åhh min underbara dotter!!! :-D vilka fina bilder! du är verkligen bra med kameran du ;-P



många kramar / Sofie & Nadina





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0