FAMILJ

2008-10-15 @ 21:37:05
Föresten måste jag säga detta. Min brors flickvän är med barn också. Dom ska få en liten bebis. Har redan grattat men om ni läser detta så säger jag det igen, STORT GRATTIS till er! Och så ska Madde få en liten, kommer bli alldeles galen. Vill se alla små nu. Måste slänga in en bild på Gustav och Sofie också som jag tog i sommras ni vet när jag hälsade på i Gävle, glömde lägga upp alla bilderna så nu får ni två. En på Gustav och Sofie då, ni är så fina tillsammans! Sofie är hur go som helst, verkligen lätt att umgås med och så himla bra för min bror. Och en på Gustav och Nadina, världens sötaste lilla brorsdotter och världens coolaste och schysstaste bror. Jag älskar er hela bunten! Ni är wonderful!

Åh vill åka upp och hälsa på dom snart också men jag har så ont om pengar. Ska se om jag får till det snart, saknar dom ju.


Helt underbara!


Helt wonderful! ♥

Jag älskar verkligen min familj så mycket. Även fast vi är ganska så splittrade och långt ifrån "Svensson" och vissa har sina problem så har vi mycket kärlek inom vår familj. Har 5 bröder, vissa träffar jag inte så ofta vissa lite oftare. Jag har de bästa bröderna på denna jord tycker jag. Min familj betyder så mycket för mig. Och med familj menar jag jag inte bara alla med samma efternamn.

Kommentarer
Postat av: Lotta 2008-10-16 @ 00:19:08

Men så skoj med en liten bebis till i familjen =) Bor ni långt ifrån varann ?

Postat av: Lotta 2008-10-16 @ 01:43:21

Har du bott i Gävle innan ?

Postat av: Smsa Låna 2011-07-20 @ 20:00:45

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0