Grim med farmor

2008-10-25 @ 14:45:33

Idag är Grim med sin farmor. De ska på promenad och mysa och ha sig. Lånade henne min kamera så att hon skulle ta lite kort. Och jag har fått massa julklappar som jag så gärna vill öppna, tror att jag ska göra det. Klarar ju inte vänta hur länge som helst. Ja, jag gör det nog. Ja, jag måste. Sedan fick jag en vit jättefin kuvertväska, typiskt min stil och vit också. Har en svart redan men denna var snyggare och jag behöver en vit. Och i den fanns det en behå som tillhör mina hotpants jag fick förut av henne. Superkul! Och så två halsband, ett lila jättefint och ett vitt jättefint. Hon är så go! ♥



Jag blir så glad att Johans och min separation inte har egentligen förändrat så mycket. Jag och Johan är ju vänner och kan prata om nästan allt. Plus att Anne-Lise och jag också kan vara vänner. Måste bara bli bättre på att komma förbi där och även låna över Grim som nu i några timmar ibland. Sedan ska hon få vara ordentligt barnvakt någongång också, alltså att Grim sover över där. 

Nu ska jag hoppa in i en ordentlig dusch. Skönt! Man kan göra många sköna saker i duschen och det roliga är att ni inte vet vad jag syftar på men jag kan egentligen syfta på många saker. En dusch kan ju vara skön utan att sikta på privata ställen. Nej fy fan, nu lägger jag av! So long! So long! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0