Vitlöksdoftande mun&Bilder från dagen

2008-10-21 @ 00:58:14
Jag har varit lite upptagen nu på kvällskvisten att äta mina baguetter, fetaost, inlagda vitlökar, soltorkade tomater och salami som jag köpte innan för att jag inte hade hunnit äta middag. Mums! Äntligen lite mat i min stil. Nu luktar jag mumma i munnen efter att ha ätit vitlök som en tok.

Denna dagen har annars varit jättetrevlig. Umgicks med Roxanna lite först sen blev vi utelåsta så vi åkte till Väsby istället. Var jättetrevligt att träffa Anne-Lise också, vi har saknat henne, jag och Grim. Grim sprang iväg med henne till leksaksaffären och VIPS! så fick han även ett par bilar. Har jag sagt till er att han älskar bilar? Brum brum säger han och är helt fascinerad. Hoppas bara inte att han blir sån därt technodundrande fanskap i skruttbil. Fy fasiken! Vi fikade lite, handlade lite och pratade mycket. Mitt batteri till kameran hade inte laddat så Roxanna fick fota lite istället, kände att jag har brist på bilder på Anne-Lise och Grim tillsammans.

Imorgon ska jag träffa Roxanna igen och så ska jag förbi mamma men jag vet inte hur det blir med mammabiten eftersom att jag egentligen skulle dammsuga där, går nog ändå. Tar inte så lång tid att dammsuga heller.

Jaja, nu ska jag cutta crapen...


Munkmannen Grimidor Von Munck


Anne-Lise, Grim och piiilen. Och så mamma då förstås som inte ville vara med på bild men Roxanna är lurig och visst kom hon med.


Anne-Lise & Jag... och så fläsket såklart, syftade på magen min. Där har ni! Varsågoda! Den bjuder jag på. Och nej, jag vet att jag inte var speciellt fotogenisk men vad göra?


Roxanna ♥ Min älskade och VACKRA kompis. Både inombords och utombords. Så heter det inte va? Men ni förstår ändå.


Denna ville jag inte bjuda på, såg sådär groteskt engelsk ut på denna bilden men  Grim är söt så då var det väl bara till att censurera.


Så fina! ♥


Grim fick ha på sig sin nya jacka och mössa på vägen hem. Anledningen till att det är skillnad på denna bild och de andra är för att jag visst hade lite batteri kvar på kameran när jag testade sätta på den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0