Nu kanske ni börjar hata mig...

2009-04-23 @ 10:12:21
Skriver här snabbt bara, och bildlöst. Ni kan få bilder senare kanske.

Grim är hos dagmamman helt utan mig just nu. Jag ska hämta honom halv elva. Det var inga som helst problem. Han sprang iväg direkt och började leka. Efter att jag hämtat honom kommer jag hem bara en snabbis och byter om kläder på honom sen ska vi iväg och träffa mamma lite för att shoppa och fika lite.

I helgen ska Grim vara hos sin farmor Anne-Lise. Hela helgen har jag gått med på utan problem. Vad har hänt med mig? Jag som fick panik för en dag förut går nu med på hela helgen och nu kanske ni hatar mig men jag tycker att det kommer bli skönt till och med. Skönt att få vara lite flexibel och få lite tid för sig själv men sedan självklart också skönt att få hämta honom sen. Vet inte om detta är en fas alla mammor går igenom, att de lite börjar släppa på sina barn. Det har ju varit Grim och jag länge, blir kanske lite mer så när man är ensamstående. Nu är han dock stor, går hos dagmamma och är inte lika mammig som han brukar vara. Han är dock mer gosig när han kommer hem, vill kramas mer och bara skojsa med mamma.

Oj jädrar! Nu måste jag gå. Återkommer senare...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0