Kusiner in da hood!

2009-01-03 @ 21:20:17




Nu äntligen fick jag upp dom där bilderna. Drog aldrig till mamma, Janne började supa, Janne är inte rolig när han super. Tycker synd om mamma, Janne är verkligen den mest idiotiska människan när han är full, har aldrig träffat någon som varit lika jbbig på fyllan. Sedan så är han ju alkoholist också, kanske för mycket information för att skriva i bloggen men jag är säker på att mamma inte har någonting emot det.

På bilderna ovan ser ni Grims kusiner, Lava och Hugo. Lava är 16 månader, Hugo 10 år. Lukas kom aldrig med på kort. Försökte smygta kort på honom men i motljus eller vad man säger, det gick inte helt enkelt. Han är 13 år. Galet! Grim har fler kusiner, han har Nadina och Kiia. Och sedan är det en på gång, troligtvis en till liten flicka. Spännande!

Nu ska jag ha mig lite med jag vet inte vad sedan ska jag göra jag vet inte vad för att avsluta kvällen med jag vet inte vad. Kul va?

Kommentarer
Postat av: Lotta 2009-01-03 @ 21:52:39

Men vilket elände =( Hoppas du får en bra kväll i alla fall !

Jättefina bilder på kusinerna =)

Kram på dig !

Postat av: Erica 2009-01-03 @ 22:06:49

Svar: - Tack detsamma! =)



- Alkoholism är tragiskt.. :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0