So long suckers!

2009-01-03 @ 14:37:14

Hugo, Lava och Grim

Jag åker hem till mamma med Grim. Jag orkar inte vara här längre. Pappa är sur som uta helvete för den saken som hände IGÅR. Och borde det inte vara jag som är sur med tanke på att jag inte ens sa någonting elakt, sa bara att jag var irriterad och orkade inte kolla medan han sa haista vittu? Jag ska be om ursäkt för den ynka lilla sak jag gjorde innan jag drar härifrån men då kräver jag fan en ursäkt tillbaka. Men that's my life, jag ska alltid be om ursäkt för allting medan andra kan sitta där med sin stolthet och hålla käften, sällan folk ber om ursäkt till mig men allt för ofta jag ber om ursäkt till folk, även fast jag inte ens gjort någonting. Nu går pappas humör både utöver mig och Grim. Tycker synd om Grim som får växa upp bland massa gräl överallt, massa folk som är förbannade hela tiden. Måste ha eget, måste. Grim är dessutom febrig och snorig men jag klär på honom varmt och åker till mamma istället. Så bloggen kommer i kläm, det skulle den ändå gjort för jag har en dator som är seg som är jävla stenåldersmaskin, och denna är ny. Inkompetenta människor som fixar med denna, så alla mina bilder försvinner och fuckar upp hela skiten.

Men so long!

Och by the way, märkte nu att mitt inlägg som jag skrev igår inte kommit fram heller. Fucking jävla idiot publishme, nu börjar det fan vara nog!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0