Hoochie alcoholic white trash mom?

2009-03-13 @ 09:03:31
Skriver snabbt och bildlöst här bara.

Igår var jag med Carro, slingade hennes hår och jag färgade mitt eget hår. Det var riktigt trevligt. Carro är så skön att umgås med, sådan man bara pratar med om allt och ingenting hela tiden. Hade saknat henne med. Kort sagt trevligt!

Vaknade när jag sov som djupast i panik av att telefonen ringde. Gick upp och glodde mig i spegeln för att se om brun utan solen hade tagit i ansiktet. Brun utan solen hade inte tagit, istället hade jag fått fiskögon. De har alltså svullnat upp så ögonlocket är dubbelt så stort som det brukar vara och det även ser ut som om jag har ögonlock under ögonen, det har liksom veckat sig där under. Började i all hast tänka igenom alla akuta åtgärder tills jag kom på den okända hemorrojdsalvan. Tänkte nästan nästan smörja in mig i Xylocainsalva eftersom att det var det närmaste jag kunde komma tills jag kom på att den var bedövande. Tur det! Annars hade jag varit bedövad där ett tag.

Nu sitter jag och ska skriva ut kontoutdrag som man tydligen kan göra på internet eftersom att jag har en sån där internetdosa. Jag vill dock inte skriva ut därifrån för allt jag köpt och vart syns där. Systembolaget 287 kronor ser inte så himla bra ut. Faktum var faktiskt att jag inte köpte endast till mig själv. Inte heller till mindreåriga men de kanske bygger upp värsta bilden om att jag köpt en flarra vodka och suttit på en parkbänk och häckat eller att jag köpt en massa xider till en massa fjortisar som stått utanför i desperation. Undrar om Skeppsbar 60 kronor och Ark Lunch Fe 130 kronor räddar mig i detta läge? Okej, jag har två Skeppsbar, två Ark Lunch Fe och en Systembolaget men jag har också en massa Barnens Hus, Ica Format, Pressbyrån (verkar vara den enda affären jag handlar i enligt kontoutdraget), Coffehouse, Gina Tricot, Coop Extra, Br Leksaker. Och oj jävlar! Kgb bar & Re. Det ser illa ut om man inte som jag har inside information om det hela. Jag ska aldrig mer handla med kort när jag går ut, det ser bara värre ut än vad det är.

Nej, nu ska jag sluta att få er att tro att jag är hoochie alcoholic white trash mom och faktiskt läsa en bok med Grim.

By the way så får ni jättegärna vara med i min bloggdesignstävling jag har där längre ner, det går snabbt och jag bits inte, jag lovar!

Kommentarer
Postat av: farmor 2009-03-14 @ 19:17:05

Hallo.

Hoppas att ni mår bra. Saknar er två JÄTTEMYCKET.Kramar farmor





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0