Lösenordtjyverier

2009-03-30 @ 20:29:05
Okej, om någon får något konstigt mail eller dylikt av mig så ska ni veta att det inte är jag. Någon har ändrat lösenordet till min hotmail, det är ytterst få personer som vet om mitt lösenord. Vet inte vem som har gjort det. Det jobbiga är att det kan ställa till med problem för jag får viktiga mail till den, jag minns inte alla lösenord till diverse viktiga sidor och jag kan inte få tillbaka dom om jag inte ens kan logga in på min hotmail. Denne person kan få reda på andra lösenord till andra sidor. När jag trycker på "Glömt lösenord" på hotmail står det att de ska skicka det till min hotmail, jo smidigt hotmail! Verkligen! Det är ju det som är problemet. Jag kan för in i helvete inte logga in på min hotmail!

Jaja, bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: jim 2009-06-12 @ 23:23:56

jag älskar dig





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0