Tävling

2009-03-16 @ 10:58:06

Måste ju avsluta min tävling nu också eftersom att jag ska ta denna pausen. Jag hoppas att denna blir till användning nu eftersom att jag inte sett maken av den förra tävlingsdesignen. Mycket roligare om någon som verkligen vill ha den vinner den eftersom att jag trots allt lägger ner min tid på att göra designen och sedan lotta ut den och allt vad det är. Någon annan som verkligen ville ha den kunde ju vunnit senast. Då är det faktiskt bättre att inte ställa upp i tävlingen och inte svara ja när jag frågar om ha/hon fortfarande vill ha den.



S! Grattis! :) Skicka din mailadress i en kommentar så kan jag maila dig om hur du ska gå till väga.


Kommentarer
Postat av: S 2009-03-16 @ 21:00:39

Åh tackar! Va kul! Ska leta bilder sen maila:D

Postat av: Madde 2009-03-17 @ 15:18:59

Tack för rådet! Jag gick på min magkänsla idag och tackade faktiskt nej till allt som har med igångsättning att göra. Känns bättre om kroppen får sköta det själv och som du skrev, så känns det nog bäst att gå hemma så länge som möjligt så man inte blir "boende" på sjukan liksom :)



Annars knallar det väll på här med halsbränna illamående och tung mage :P Hur är det själv då gumman?



Kraam =)

Postat av: Erika -Mot en ljusare framtid! 2009-03-17 @ 22:13:01

Heeej!!



Du är aldrig inne på msn ju. Kunde ej lägga upp min design då det blev nå fel med överföringen för kodmallarna. Därför den ej är upplagd :( Tänkte om du ville hjälpa mig med reklamen osv oxå?=)



Kramar

Postat av: Madde med magen 2009-03-18 @ 09:12:53

Hahah ja det är någon du känner till iaf som vi dödade i min dröm :P Det är helt sjuukt vilka sjuka drömmar man kan ha ibland asså.



Skönt & höra att allt är bra :) Hur blev det med dagmammaplatsen nudå föresten? Tackade du nej eller hur blev det :) ?



Kraam

Postat av: Madde 2009-03-20 @ 10:09:45

Aww vad söt du är :) Jaa jag vill också att nått ska hända nu nu nu, eftersom jag börjat få så mycket förvärkar så är det ju på gång åt rätt håll i alla fall känns det som. Idag ska jag käka stark kina mat, då kanske nått hoppar igång också, om inte annat så lär väll halsbrännan komma och hälsa på igen haha :P



Aah Seth är jätte gullig nu såhära mot slutet :P Såfort jag har ont i magen eller nått så kommer han och ska massera fötterna eller bena hihi. Och den där blomman gjorde mig verkligen överraskad hihi :)



Jaa det måste vi verkligen :) Men det får ju då som sagt bli efter att han är född nån gång, uuh det är så mycket nu. Förlossning, flytt och total ekonomisk kris! Det har jag iof inte skrivit om i bloggen men det har hänt en jätte hemsk sak som gjort att jag numera sitter på en skuld på 30tusen spänn bara för att en annan människa har gjort fel hos försäkringskassan :/ Kan berätta mer vid ett annat tillfälle :)



Hoppas allt är bra med er :D Vad händer i helgen?



Kraam =)

Postat av: Roxanna 2009-03-21 @ 19:59:14

Bästiiiis kom tillbaakaa!!

Postat av: Anonym 2009-03-23 @ 19:52:50

fan vad söt son du har!!



Postat av: Madde 2009-03-27 @ 08:39:34

Åhh jaa! Jag är typ helt i extas eller nått, jag hajjar verkligen inte, jag ska föda barn på riktigt liksom :D ! Och när hann jag öppna mig så mkt? Jag har ju knappt kännt av nått liksom :/.



Vad söt du är :D Såklart, min plan är att skriva i bloggen när det väl händer, men vi får väll se under vilka omständigheter det händer, om jag ens är hemma då. Annars skickar jag såklart sms :)



Hur är allt med er då?



Kraam



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0