Liten paus kanske?

2009-03-16 @ 10:43:04
Jag har extrem bloggångest. Jag orkar inte skriva här och det känns inte som att jag har tid. Varje gång jag skriver här så bråkar pappa med mig om att jag inte fixar hans bilder när jag väl sitter vid datorn. Sedan blir det så att jag tappar besökare och får väldigt få kommentarer eftersom att jag inte skriver här, det är ju logiskt men det drar ner min blogglust ännu mer. Blir liksom en ond cirkel.  

Jag tror att jag ska ta en paus i bloggandet för just nu skriver jag endast för att jag känner mig tvungen till det. Jag orkar inte känna mig tvungen till saker. Jag ska inte ta bort bloggen och om jag känner mig rätt kommer jag ändå skriva ibland. Jag behöver bara få upp lusten till att blogga igen. Alla utlovade bloggdesigner ska jag såklart göra klart ändå även fast det är tyst här i bloggen. Kommer dock inte göra fler än jag har lovat.

Tror att jag kommer få ny energi när våren kommer och när jag hittar laddaren till min kamera. Då blir det förmodligen en omstart med en ny design och nya bilder.

Kommentarer
Postat av: Anonym 2009-03-16 @ 16:11:51

Jag läser så fort du bloggat i alla fall och det kommer jag fortsätta med:)



Postat av: Johanna 2009-03-20 @ 16:51:57

Hejsan



Jag har bytt blogg från missyngve. Skulle bara kolla om designen?

skulle va kul o ha den på den nya då jag var tvungen att byta blogg



kram johanna

Postat av: Rövarmamman 2009-03-21 @ 22:28:27

Hej, jag vet hur det är att ta en lite pause min bloggpause blev på några år:) Vänta inte så länge, i bland kan det hjälpa till om man ex. ändrar om layouten och lägger till en kategori etc. Lycka till, ge icke upp:)

Postat av: Erica 2009-03-29 @ 15:56:14

Jobbigt att du känner så, men helt rätt med paus då. Hoppas att du kommer tillbaka med mycket inspiration sen.. :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0