Test3

2008-12-17 @ 22:37:41
Gamla bilder på Grim.
Jag var trött på alla dessa festbilder på mig.

Sitter och väntar ivrigt efter att få post från socialen. Jag har väntat i flera dagar nu. Hoppas att det kommer idag men det gör det säkert inte. Jag är helt stressad över det där, helt nervös. Snälla papper kom så jag kan släppa all min oro. Tänk om jag får avslag? Suttit och väntat i stress&nervositet i flera dagar för att mötas av ett avslag. Tänk om! Jag hoppas att pappret kommer idag dock.

När Grim vaknade imorse var han på sånt därt morgonhumör, han klev upp alldeles vinglig av tröttheten med svullna ögon och gav mig en kram. Vi kramades länge... tills han fick för sig att slänga nappen så där smidigt och inte alls diskret och hoppades på att jag skulle tycka synd om honom för att han "tappade" nappen. "Nappi nappi nappi!" grinade han sen och när jag inte tog upp den direkt drog han mig i håret. Efter två hårdragningar kom han nog på sig själv och gav mig en puss och en kram istället, sedan visade han sin fina mage och vi skrattade. En alldeles bra Grim&Erika-morgon.

Nu blir det en sen frukost, Grim har fått välling men tjuter efter "Leeeipääää!" (bröd på finska). So long!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tjäna extra pengar!
Vinn din drömresa...
Tandblekning – Nu 395kr!
När du vill unna dig något extra!






Hungrig? Beställ pizzan på nätet!
Köp musiken på Ginza.se
RSS 2.0