Test4

2008-12-17 @ 22:38:05
Nå, fick jag något brev idag? Nej! Icke sa nicke! Ei! No ei! Jag kommer bli hysterisk av att sitta och glo posten hela tiden. Kollar brevlådan hela tiden och nu är det för sent men jag glor ändå. Vill ha brev, vill veta vad som händer, om jag får några pengar till julen.

Grim och jag har en mysdag idag, bara vi. Pappa är hos Rauno och Kaarina. Extra gosig är han också, och extra rolig.

- Håller du på med bus?
- Ja...aa!

Och visst höll han på med bus.

- Är du en busunge?
- Nee...ee!
- Joho!
- Ne...ee!


Haha, han är så söt. Han förstår så mycket att det är helt sinnesjukt. Han har blivit duktig på att säga ja och nej och vet i vilket tillfälle han ska säga ja och nej. Så sjukt härligt att se hans utveckling.

Nu ringde mamma, hon klagar as always och jag har PMS och en busig unge så snart får jag utbrott eller någonting. Andas andas andas. Jag vill inte vara pessimist men min PMS denna månaden är inte att leka med, jag skrek åt en blommig färgglad tjej på datorn. Jag fick tårar i ögonen när jag såg glass med maränger.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


Tjäna extra pengar!
Vinn din drömresa...
Tandblekning – Nu 395kr!
När du vill unna dig något extra!






Hungrig? Beställ pizzan på nätet!
Köp musiken på Ginza.se
RSS 2.0