CARRO FRÅGADE...

2008-07-30 @ 15:20:11
Frågor från Carro:

Favoritfilm?
Svar: Jag gillar ju jättemånga filmer, iiih! Detta blir svårt. Jag måste säga många... The Tracey Fragments, This Is England, Fear and Loathing in Las Vegas och Lemony Snickets berättelse om syskonen Baudelaires olycksaliga liv.

Vad är du rädd för?
Svar: Jag bär på extrem rädsla för att det ska hända Grim någonting. Det är den värsta rädslan jag någonsin haft och den är riktigt intensiv. Gråter nästan varje natt för att jag tänker på en massa sånt.

Fobier?
Svar: Bada, eller jag är inte rädd för just vattnet utan mer att jag inte vet vad som finns där. Höjder, jag börjar gråta om jag åker Pariserhjulet på Gröna Lund, så extremt är det. Clowner, dockor och masker också.

Hur många barn vill du ha?
Svar: Många! Jag vill ha minst 3 och högst 7. Fem är idealet.

Drömyrke?
Svar: Barnmorska och doula!

Hur vill du bo när du flyttar hemifrån? (stan/landet, hus/lgh osv)
Svar:
Ja, alltså ett hus skulle ju inte varit fel, haha. Jag har dock inte råd så det blir en lägenhet i Stockholms förort där jag bor nu så riktigt i stan är det ändå inte.  

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0