© K A T T A FRÅGADE...

2008-07-30 @ 14:27:14
Frågor från © K A T T A: 


När & Varför började du blogga?
Svar: Här på blogg.se började jag blogga i februari men annars i allmänhet så började jag nog under min graviditet men då skrev jag på playahead och minbebis. Varför? För att jag har så jäkla mycket onödigt att berätta som ingen annan vill lyssna på så då är det ju kul att kunna säga det till någon, er alltså. Och sen tycker jag att det är djävulskt kul att blogga. Jag gillar att skriva, just nu är detta en del av mitt liv. Då menar jag inte att jag är besatt i bloggen eller så men det är en del av min vardag och mina fucked up-rutiner.


Hur gammal var du när du fick Grim?
Svar: Jag var 18 när jag födde Grim, 17 när jag blev gravid.


På din header är du ganska lik "gamla" Christina Aguilera, är det något du får höra ofta?
Svar: Haha ja det får jag faktiskt höra. Vet dock inte om det är sant IRL eller bara på bilder, har däremot en del kompisar som säger så också. Så det har jag fått höra en jävla massa fast mer förr faktiskt.

Är du troende?
Svar: Man kan ju vara troende på massa vis men jag tror du syftar på kristen? Jag är splittrad i det. Jag är gammal pingstvän, har varit med om mycket inom det. Jag ber ibland. Jag tror nog innerst inne men vill inte riktigt för jag är syndig. Jag gillar att synda. Skulle offrat massa genom att bli "icke-syndig". Vad tror du händer efter döden?Svar: Jäkligt svår fråga och den hör väl ihop med den över lite. Jag vet inte, tråkigt nog. Ingen vet men alla vill veta. Är jättesplittrad eftersom att jag samtidigt tror på spöken. En variant är väl den kristna medan den andra varianten är att energi lever vidare


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0