LOTTA FRÅGADE...

2008-07-30 @ 14:43:32
Frågor från Lotta:

Vad ska du utbilda dig till?
Svar: Nu till våren ska jag börja utbilda mig till undersköterska och sedan gå en kurs med inriktning på barn. Framåt funderar jag på att utbilda mig till doula också.

Är det nu till hösten du ska börja skolan?
Svar: Nej, det blev framåtskjutet i och med separation och allt vad det var så jag börjar till våren istället.


Hur många syskon har du?
Svar: 7 syskon fast de är inte "hel-syskon" men jag har aldrig velat kalla dom för halvsyskon. 5 äldre bröder på mammas sida som jag har relativt bra kontakt med. 2 äldre systrar på pappas sida som jag tyvärr inte alls har någon kontakt med, ena systern bor i Finland och jag har träffat henne många gånger men det blir inte mycket prat. Andra bor i Stockholm men vill inte ha någon kontakt överhuvudtaget, har träffat henne två gånger.

Hur kommer det sig att du bor hos din pappa?
Svar: Jag bodde med Grims pappa i en lägenhet som han stod på kontraktet för eftersom att jag hade för lite i inkomst, det kändes aldrig riktigt som mitt hem och det blev så att jag var tvungen att flytta hem igen när det tog slut helt enkelt. Jag söker lägenheter just nu.


Kommentarer
Postat av: Lotta 2008-07-30 @ 20:22:59

Tack för svaren =)

Jag har läst alla de andra frågorna oxå, intressant att få reda på så mycket om en människa som man egentligen inte känner =) Blogg-världen är rolig!

Ha de så jättegott =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0