PERNILLA FRÅGADE...

2008-07-30 @ 15:34:02
Frågor från Pernilla:



En kort sammanfattning om dig? Hur du bor m.m, såg att du är singelmamma.
Svar: Jaha, en kort sammanfattning? Vad svårt, haha. Erika heter jag, 19 år. Har världens sötaste son vid namn Grim som är mitt ALLT! Det är honom jag lever mitt liv för. Jag bor hos min far för tillfället, mitt liv är väl mitt i en totalförändring kan man säga. Det är lite kaos just nu med bostadssökande och rutiner och liknande. Jag är faktiskt en trevlig prick, jag är sällan otrevlig. Haha.


Finns det någon pappa i bilden?
Svar: Ja, Johan. Vi separerade för några månader sedan. Vi har fortfarande bra kontakt, bråkar ej och har delad vårdnad men Grim bor hos mig och är hos sin pappa ibland.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0