SANNA E FRÅGADE...

2008-07-30 @ 16:03:08

Frågor från Sanna E:

Vad tycker du om vår blogg?
Svar: Jag tycker faktiskt om er blogg. Jag har varit inne ett par gånger och tjuvkikat. Superbra och intressant blogg! Man blir nyfiken på er när man går in och vill fortsätta läsa. Superbra jobb ni gör med er blogg!

Hur gammal var du när du fick knodden?
Svar: Jag var 18 år när jag fick honom, 17 när jag blev gravid.

Hur kände du för att få barn INNAN du blev gravid? Var knodden planerad eller ej?
Svar: Jag har alltid älskat barn, har sagt att jag tror att jag kommer bli en ung mamma och så blev fallet. Han var planerad. Först trodde jag att jag var gravid innan vi planerad så att säga. Sedan när jag inte var det ville vi istället bli gravida och det blev jag också ganska snabbt.

Kommentarer
Postat av: Sanna E 2008-07-31 @ 19:32:00

TACK FÖR DINA ÄRLIGA SVAR!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0