SUSAN FRÅGADE...

2008-07-30 @ 15:43:58
Frågor från Susan:

Vart är pappan till Grim och träffas dom?
Svar: Han är med i bilden och de träffas. Grim ska ju åka iväg med honom och till Norge på fredag. De träffas dock inte varannan vecka men lite så där när han vill.

Vilken är din favorit skådis?
Svar: Haha, Johnny Depp är ju skön och HET! Men han är ju även bra skådis. En kvinnlig skådis jag gillar är Ellen Page vilket kanske märks i valen av filmer jag sett.

Finner du tid till dig själv, egentid, och vad gör du då?
Svar: Jag får alldeles för lite egentid. Jag får några timmar på natten då jag känner mig tvungen till att blogga. Någon egentid utan bloggningen får jag dessvärre för lite av men det kommer bli förändring på det. Grim somnar ju väldigt sent om kvällarna också vilket gör egentiden extra kort.

Hur var du då du gick i skolan? Alltså blyg, tuff, rolig osv
Svar: Haha, jag var nog klassens clown. Sminkade mig som transa på lektionen och skämtade alltid högt i klassrummet. De kallade mig gränslös, haha. Sedan var jag inte direkt populära tjejen men lite av de där "problem-barnen" som stod och tjuvrökte bakom buskarna och festade mest och bäst och hade kontakt med soc. Så kort och gott, ett problembarn till clown.

Kommentarer
Postat av: Lalla 2008-07-30 @ 22:32:06

Haha, jag saknar de dar sta och roka bakom buskarna stunderna! Och jag ar fortfarande forbannad for nar vi blev anklagade for att vara knarkare och blev anmalda av skolan och grejer! Och kommer du ihag Blair Bitch Project :D

Postat av: Lalla 2008-07-30 @ 22:35:24

Haha, jag saknar de dar sta och roka bakom buskarna stunderna! Och jag ar fortfarande forbannad for nar vi blev anklagade for att vara knarkare och blev anmalda av skolan och grejer! Och kommer du ihag Blair Bitch Project :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0