PAULINA FRÅGADE...

2008-07-30 @ 14:23:53
Frågor från PAULINA:

Favoritkanal på teven?

Svar: 6:an (Dexter, Scrubs, Simpssons, Family Guy, Cops m.m)


Favoritplagg?
Svar: Svår fråga... jag gillar svarta jeans och leggins. Om du menar något av mina favoritplagg jag använder så måste jag först säga att jag har en galen klädbrist just nu men ska köpa massa massa nya snart men jag måste nog säga mina mörkblåa jeans från GinaTricot som trycker in allt överflödigt fett. Haha.

Favoritmärke?
Svar: Klädesmärke? Jag köper endast det jag tycker är fint, går inte efter märken eller så. Köper billigt och bra för att vara ärlig. Annars är det Brio, (ja, jag är mammig) de gör superba leksaker och barnvagnar.


Bakgrund?
Svar: Haha, det var ju bara för att jag skrev det som ett exempel innan, vet inte ens själv hur jag ska svara på min exempelfråga. Kan dra en snabb prewiev över mitt liv vettja. Uppvuxen med mamma, pappa var grav alkoholist, efter min mormors död började mamma dricka mycket, hon slog sönder hemmet och mådde jättedåligt, socialen var jättenära på att fixa mig till en fosterfamilj men lyckligt nog blev pappa nykter och tog hand om mig, växte upp lite, började "blomma upp", började dricka, började ta droger, började leva för mycket liv, träffade Johan, planerade en graviditet, blev gravid och nu är jag här, lyckligare än någonsin.

Drömresa?
Svar: Åh! Någonting coolt typ Australien eller Nya Zeeland. Vill åka någongång till USA också.


Favoritland?
Svar: Sverige väl eftersom att jag är uppvuxen här annars gillar jag Finland också såklart, därifrån har jag mitt blod.

Din favoritlåt?
Svar: Ännu en svår fråga. Jag älskar musik, älskar många många låtar. De som för tillfället (de kan ändras snabbt) är mina favoritlåtar är Tool - 10 000 days och Pearl Jam - Immortality.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0