JEN FRÅGADE...

2008-07-30 @ 15:08:16
Frågor av Jen:

Hur länge var du och Johan tillsammans?
Svar: Nu vet jag inte exakt men jag tror det var någonstans mellan 1½ år och 2 år. I augusti skulle det bli 2 år. Jag vet, det gick fort. Jag blev gravid två månader efter att jag träffade Johan.

Har ni delad vårdnad om Grim?
Svar: Ja, det har vi men Grim bor hos mig och jag har honom mest så det är inte så att vi har varannan vecka eller så.

Favoritfärg?

Svar: Oj, jag gillar många färger. Gult, grönt och turkost kanske.

Är de hårfärg du har nu din "riktiga"?
Svar: Nej, jag har inte sett min helt riktiga färg på år. Började färga mitt hår tidigt.

Vad gjorde du innan du blev gravid och vad ska du göra efter mammaledigheten?
Svar: Innan jag blev gravid var jag så dum att jag hoppade av plugget. Jag stormtrivdes på mitt plugg och önskar att jag hade gått kvar. Jag gick estet bild och form. Jag hoppade inte av för att jag blev gravid elelr så utan för att jag helt enkelt var sådan som tröttnade, klarade inte av att gå plugget. Har hoppat av gymnasiet två gånger. 
Efter mammaledigheten ska jag börja plugga till undersköterska på en komvuxlinje. Eventuellt ska jag plugga distans innan dess. 

 Vad gör du helst en lördagkväll?
Svar: Laga en god middag och mysa framför en bra film. Mycket hellre än röj ska jag säga er.

Har du eller har du haft något husdjur?
Svar: Jag har inget husdjur just nu men jag har haft en del. Växt upp med katter, vi hade 14 katter sammanlagt en gång till och med. Sedan hade vi hund någongång när jag var liten också. Under graviditeten köpte vi en katt som jag döpte till Mort efter en bok av Terry Pratchet. Vi lämnade dock bort honom till en ny ägare när Grim kom eftersom att vi inte hade lika mycket tid för honom och han kissade runt och hade sig. Sedan köpte vi en leguan under graviditeten också som fick följa med. Han/hon kallade vi för Leguanen och han/hon är fortfarande kvar hos Johan nu. Har haft hoppande bönor också. Och möss, råttor och fiskar. Hade en fluga en gång som jag kallade Nisse också.

Dåliga vanor?
Svar: Ja de har jag många av! Jag klipper till exempel ner mina tånaglar alldeles för kort och tar bort "nageltrång" (det är egentligen inte nageltrång men jag önsketänker) ett flertal gånger i veckan också. Hatar långa tånaglar så mina är extremt trimmade. Sedan klipper jag bort skinnet runt naglarna. Biter på naglarna i perioder också, jag kan lägga av när jag vill dock. Det tror jag är allt?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0