WHATTHEFUCK FRÅGADE...

2008-07-30 @ 14:40:19
Frågor från WhatTheFuck:

När ska du lägga ut lite av dina konstverk på bloggen? Varför har du inte gjort det ännu och om du har det så var då?
Svar: Jag ska lägga ut lite konstverk när jag gör fler. Har inte målat på länge men jag kan säga att det kommer snart. Har nämligen en tavla på gång. Varför jag inte gjort det ännu? Har inte målat så mycket helt enkelt. Skissar sitter jag väl och gör hela tiden men det känns inte så betydelsefullt för att fotas. Och jag har faktiskt lagt upp några målningar jag gjort här på bloggen. [klicka här] Jag har ju till och med gjort en kategori för konstverk så det kommer komma upp fler med tiden, när jag har mer tid.

Kommentarer
Postat av: whatthefuck 2008-07-30 @ 16:43:11

nej men FYFAAN vad snyggt!!!!! Lägg upp mer mer mer!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0