Erika The Antslayer

2009-04-28 @ 13:32:02


Nu är Grim hos dagmamman och jag funderar starkt på att ta mig lite tid till some mammaterapi i form av en snus och en helt simpel kopp kaffe, ingen chailatte, ingen kaffelatte ens utan hembrygt kaffe men mjölk i. Det blir inget tånagelsmålande, ingen ansiktsmask, inte ens nytvättat hår utan en hederlig kopp kaffe. Låter jag bitter? Spelar ingen roll, jag är ej bitter, jag älskar mammaterapi. Mammaharmoni. Egentid som slösas på något så fullkomligt simpelt som en kopp kaffe i lugn och ro. Vad har man inte vunnit när man kan njuta av att gå till mataffären sent en kväll alldeles ensam? Vad har man vunnit när man kan njuta av lite alonetime i form av toalettbesök? Mycket säger jag. Vad ni säger vet jag inte för ni vägrar kommentera.

Lite sällskap har jag, av dessa förbaskade myror som förgäves kryper kring på datorbordet trots att jag lekt förintelsen med dom. Ett myrblodblad. Skadade myror skriker på hjälp. Döda myror hälsar på mormor i myrhimmelen. Det är kaos. Kalabalik. Döda och skadade myror överallt. Mördade av Erika The Antslayer! Det är mitt nya namn. Snart tar jag och häller aceton på jävlarna så att de förstår att de ska sluta försöka kela med mig när jag är upptagen.


Detta skulle publieras någongång vid 10-tiden men se här. Nu är klockan snart två. Morr!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0