En fråga, ett svar.

2009-02-08 @ 21:01:33
"hej.. har läst din blogg ett bra tag nu å jag tycker den är skit bra..fan designen blev..!!jag har bara en fråga var är grims far??hur länge va ni ihop?du behöver inte svara om du inte vill!har du fått nån lägenhet än??ha det bra!cissi"

Svar: Hej hej! Vad roligt att du tycker om min blogg och att du kommenterar! :) Du får gärna fortsätta med det, jag svarar genom att kommentera i samma inlägg eller som nu i ett inlägg om du har någon viktig fråga. Grims far bor i vår gamla lägenhet, han har kontakt med Grim och mig. Vi har en kompisrelation och det känns skönt, då slipper man massa bråk och det är bäst för Grim också. Vi var ihop i ungefär 17 månader (ja, jag blev gravid ganska fort). Angående lägenhetsfrågan, ska jag vara ärlig så har jag varit på latsidan i att söka lägenheter. Jag kan ju endast söka andrahandslägenheter eftersom att jag har för lite inkomst men jag ska ta tag i det där. Förhoppningsvis så får jag ett jobb när Grim har fått dagisplats och då kan jag ju söka förstahandslägenheter.

Jag svarar jättegärna på frågor så det är bara att fråga på!

Ha det superbra!

Kommentarer
Postat av: Madde 2009-02-08 @ 21:45:12

Guuud vilken fin ny bloggdesign du har gjort :D!

Postat av: Sofia 2009-02-08 @ 21:58:49

Vilket jätte fint och lite ovanligt nämt... ha en toppen kväll. kram

Postat av: MammaRussin 2009-02-08 @ 22:12:20

hej hej... snyggt.. men.. ;) jag har firefox och då ligger sidomenys över texten i content...



snygga färger annars..:)



ha det gott...

Postat av: MammaRussin 2009-02-08 @ 22:42:53

hmm, kollade nu i explorer och då sitter sidomenyn på högra sidan.. men i firefox har den lagt sig över content texten... vet i fan hur du ska lösa det...har du standard side eller har du lagt in en side 2??

koder är märkliga grejer.. haha... jag håller på att lär mig koderna i blogspot nu.. tycker det är så jäkla kul.. men det har du nog redan förstått va... ;)



Postat av: MammaRussin 2009-02-08 @ 23:04:22

nja inte helt andra koder..men det äär upplagt på lite annorlunda sätt.. testa att gör content lite smalare.. ibland kan siden hoppa fel om den är för bred.. lika så side.. eller så breddar du wrappern..

:)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0