Konst

2009-02-06 @ 00:44:37
Idag efter att jag kommit hem satt Grim och lekte med sin "Bussi" ett tag sedan ritade vi lite. Båda två. Grims blev lite finare än min. Han har mer känsla för former och färger än mig. Haha. Nej men skämt och sido, visst är den fin? Har målat och ritat alldeles för lite med honom eftersom att jag haft brist på pennor, akvarellpennor är inte speciellt bra för Grim att rita med eftersom att han stoppar dom i munnen och ni som inte vet hur akvarellpennor fungerar så blir det lösligt, typ som akvarellfärg, när dom kommer i kontakt med vatten. Man brukar alltså rita en bild och sedan blöta den. Jag satt kvar ett tag längre än Grim och ritade på min groteska bild. När jag var yngre ritade jag ganska bra med vanliga tuschpennor, då brukade jag rita majablad och sådant där. Nu är det inte riktigt min grej längre. Nu är min grej mer rödhåriga frustrerade människor med fakeleenden. Mycket bättre grej, inte sant? Typ denna...


När Grim hade ritat färdigt eller rättare sagt jag så tog Grim ett snabbt bad och bums i säng. Detta var alltså för några timmar sedan och in i helvete vad ointressant jag skriver. Jag lägger av. Solong! God natt! Natti!

Kommentarer
Postat av: naddie. 2009-02-06 @ 08:49:44

TACK himla rar du är! :D



jo mitt hår är fixat med en vågtång, nog det bästa inköpet jag gjort på länge.. älskar den! Fick den billigt och bra på netonnet.



vad skönt att lillen är frisk nu! måste vara jobbigt och ha sitt barn sjukt hemma :(



kram på er!

Postat av: Madde 2009-02-06 @ 10:04:34

Halloj, jag har pratat med Amanda nu om torsdag nästa vecka och hon kan då :) Funkar det för dig? Kraam



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0