Någon som vill bli avmålad? Inga garantier dock

2009-01-28 @ 17:52:50

Jag har lagt upp den där bilden innan jag vet men detta var väl bara för att testa scannern och för att visa vad jag vanligtvis målar med temperafärg, olika väsen helt enkelt. Sagobilder. Men nu vill jag utveckla mig och ska testa måla ett relativt realistiskt ansikte. Har dock svårt för att hitta någon att måla av så jag tänkte bara undra lite snabbt om det är någon som är sugen på att bli avmålad? Jag kan dock inte garantera att det blir bra eftersom att jag som sagt inte är van vid att måla människor i tempera och om det är många som vill bli avmålade så tar jag helt enkelt en person som jag tror är lätt att måla av. När jag någongång i framtiden har mer tid till att måla så kanske jag kan börja måla mer också men nu har jag dessvärre inte mycket tid med tanke på Grim, har knappt någon egentid alls och en målning tar ändå några timmar. Nu vill säkert ingen alls bli avmålad för det, haha. Men jag tänkte bara OM ni vill så säg till så får vi se. Jag kanske börjar måla på en annan redan nu men det finns ju plats för en till om jag känner att det är roligt.

Nu har jag tre stycken att måla av så om ni vill bli avmålade så kan det ta ett tag innan jag kanske hinner för som sagt, har inte så mycket tid. Tar dessa tre målningar till att börja med. Anette blir först eftersom att jag fick tag på en bild av henne först men ni som skrivit redan ska jag ta nu de närmsta dagarna också. That I promise! :)

Kommentarer
Postat av: S 2009-01-28 @ 18:20:10

Måla Grim! ;)

Postat av: Sandra 2009-01-28 @ 18:43:43

Jag vill gärna bli avmålad. Nu när jag gått ner nästan 40kg börjar jag känna mej mer bekväm i mig själv igen, trots att jag snart är 26 år. Jag vet att jag inte kan få en 18årings kropp igen, men att väga 115kg är inte ok, idag är man nere på 74kg. Därför vill jag bli avmålad. vacker med hull =)

Postat av: Johanna 2009-01-28 @ 19:49:50

Om du vill får du gärna måla av Joel :)

Postat av: Anette 2009-01-28 @ 20:08:15

Måla mej :)

Ha mej som försökskanin!



Ska svara på ditt andra inlägg sen..

KRAM

Postat av: mia 2009-01-28 @ 22:46:20

vältränad när det gäller att hålla sig måste jag säga, men ett dygn utan att kissa? så länge tror jag inte du klarar hålla dig när du e kissenödig.



Postat av: naddie. 2009-01-28 @ 23:08:43

oh hade varit skitskoj och bli avmålad :D



svar:



jo jag blev jätteförvånad! den ena tjejen var ju superliten över magen :O förstår knappt hur bebis kunde vilja ut REDAN! Hoppas jag slipper bli sist i föräldrargruppen... hade ju 2:a tidigaste datumet :P



i värsta fall kommer en kompis skriva i bloggen när jag är på BB så ni har stenkoll :D



tack för tipset! verkar inte så dumt när du lägger fram det sådär.. får nog införskaffa. rekomenderar du någon speciell sort?



hahah prinsesstårta på BF? :D alla dessa myter!



har ni haft en mysig dag?



KRAM

Postat av: Jillie 2009-02-01 @ 14:45:27

Hej, jag skriver en liten rad för att säga att jag blir jättegärna avmålad, målar själv lite (du kan se exempel på min blogg) och är van att måla av andra så skulle va jättekul att se hur andra skulle måla mig.



Så har du tid över så titta gärna in på min blogg - där finns en del bilder på mig :D



/Jillie

Postat av: Erika 2009-02-03 @ 01:08:18

Den dag du har tid får du gärna göra ett försök att måla av mig också :-)

Postat av: Jillie 2009-02-05 @ 01:43:47

sv: Va roligt att du gillade min text, det är för såna som dig jag skriver. Som förstår vad man menar och kan förstå det komiska och ironiska i situationen utan att bli personligt förolämpad för att man kanske brukar göra någon av dessa saker.



Föresten, och du nu hinner måla av mig och så ... finns det någon chans att få målningen/teckningen skickat till sig sen? Eller en fotostatkopia (oj, använder någon det ordet längre?) eller liknande? Så jag kan sätta upp den på väggen, behöver konst att hänga på väggarna. Och ett porträtt målat av dig skulle vara jättekul att hänga i samlingen som allt mer växer :D



/Jillie



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0