Faster Ester

2009-07-16 @ 12:17:25
Sofie, Nadina och lilla nykomlingen Adelle kom förbi här dagen efter Grims födelsedag. De var bara förbi en dag men det var så skönt att få träffa dom. Och såklart träffa lilla Adelle för första gången någonsin. Hon är bara 6 veckor gammal. Hon var så himla fin! Jag är stolt faster till mina små hjärtegull Nadina och Adelle och självklart mina andra brorsdöttrar och brorssöner. Visste ni att jag har 5 brorsbarn och 1 systerbarn. Den äldsta av dom är 14 år for god sake! Men i alla fall. Det var jättetrevligt att träffa dom. Jag ska åka upp dit till Gävle den 30:e, Lukas (14-åriga brorssonen) ska eventuellt följa med. Vi ska försöka gå på Furuvik och lite annat. Ska bli så kul. Jag längar! :)

Jag mår så bra efter att ha umgåtts med Sofie och dom. Ni har kanske hört om psykologiska vampyrer (sådana människor som suger energi ur en). De fungerar som motsats. De ger mig istället massa energi och jag mår alltid så bra när jag umgås med dom och även efter.

Ähm okej, märks det att jag är helt virrig och vill få ur mig saker snabbt, skriver ju helt osammanhängande. Skriver som en fjortismamma on crack.

Slänger upp en bild istället och håller käften.


Jag (extremt sliten) och lilla Adelle

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0