Morfar slänger ut sin dotter och hans barnbarn

2009-06-17 @ 21:19:02
Jag tänkte bara skriva här lite. Jag och Grim är hemma hos mamma. Vi har i blivit utslängda från pappa. Och nej jag skämtar inte. Helt sant. Helt bisarrt sant. Nu är vi här i alla fall och vi mår bra. Detta kommer nog dock sätta fart på soc. Jag har pratat med dom idag. De har pratat om "akut boende" i form av en liten liten etta tills jag hittar en ordentlig. Bättre det än ingenting. Mycket bättre. Men det är absolut ite säkert. Hon skulle prata med sin chef och ringa upp i "eftermiddag" men något samtal har jag har jag inte fått ännu och det är kväll. De ringer förmodligen imorgon. Nu får ni hoppas för min skull. Okej? De pratade även om att jag kan söka bostäder hos Sollentunahem. I första hand. De har bostad bums vilket betyder att det är först till kvarn som gäller. Splended! I will fix this!

Jag återkommer kanske lite senare. Har fått låna Anne-Lises bärbara dator och trådlösa internet över helgen Snällt av henne. Tack tack!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Top Föräldraskap bloggar
Personligt
RSS 2.0